Wat zijn goede bevelen voor Miss Hannigan in 't Is een zwaar bestaan?

Wij doen een amateurversie van Annie met onze musicalgroep. Bij het nummer 't Is een zwaar bestaan hebben we bevelen nodig die Miss Hannigan schreeuwt naar de kinderen. Weten jullie iets? (wij zijn nogal inspiratieloos)

Toegevoegd na 4 minuten:
Bijvoorbeeld 'Poets de vloer tot hij glimt als...' Hier hoeft het niet mee te beginnen hoor.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Veeg de trap tot ik er van kan eten, boen de vloer tot hij glimt als een spiegel, lap de ramen tot ze blinken, breng me thee luier niet zo.....zoiets misschien.

Toegevoegd na 1 minuut:
Misschien gewoon kijken welke teksten er lekker lopen in het liedje. Vaak komt zoiets vanzelf tijdens het zingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kam je haren, poets je tanden, veeg de vloer, ga naar bed, koms eens hier, hou je mond, zo iets?