Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er sites voor hulp zodat ik weer blij word?

Ik word heel down elke dag dat we gym hebben. Ik heb geen conditie en zit niet op een sport maar we doen altijd leuke dingen bij gym. Maar ik vind het zelf gewoon niet leuk. Maar ik weet niet hoe ik dat kan veranderen. Omdat we 2/3 dagen per week gym hebben vind ik school dus helemaal niet leuk. En ik wil het wel leuk vinden! Ik wil weer blij en vrolijk kunnen zijn. Want ik voel me ook altijd niet lekker op die dag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
632

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Vraag of je mag sporten op je favorieten muziek
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt dat beter met de leraar of je mentor bespreken.
Want je zegt dat jullie leuke dingen doen bij gym, maar dat je het toch niet leuk vindt, waar ligt dat aan?
Als je je conditie wilt verbeteren, kan gym juist heel goed helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.givesmehope.com/?ftimg

http://www.sixbillionsecrets.com/?ft

Good luck
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat je een gevoelig iemand bent omdat je zegt dat je nèt die dagen dat er gym is je down voelt. Ga eens na of de lesgever van gym depri is of bijna met pensioen gaat? Het kan dat jij zijn deprigevoelens overneemt. Ga eventueel ook eens na of een klasgenoot/klasvriend van je niet houdt van de gymles en je de downgevoelens van die klasvriend/klasvriendin overneemt. Ik schrijf je dit omdat ik als 16 jarige het moeilijk had telkens als ik Duits kreeg van een oudere dame. Ik had het moeilijk dat schooljaar. Achteraf heeft die vrouw zelfmoord gepleegt en bleek dat ze al behoorlijk depri was toen ik leskreeg van haar. Ze kon er niet tegen toen dat ik me net goed inzette voor haar les. Hèèl raar, achteraf is het me opgevallen dat door mijn gevoeligheod ik de depristemming van anderen overnam.

Lees mijn mening enkele keren, als je er iets aan hebt ben ik blij dat ik je dit geschreven heb. Zeker als je van nature eigenlijk geen down mens bent, ga dan zéker na of er eventueel een leerkracht of leerling is die down is die dagen en waarvan jij die persoon zijn gevoelsstemming overneemt.

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding