Waarom heeft Jerom zijn ogen dicht?

Je weet wel van Suske en Wiske

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
5.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, het is mij nooit opgevallen, en ik heb toch heel wat strips versleten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
...misschien lees je zelf met je opgen dicht :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Valt mij ook nu pas op dat hij idd zijn ogen overal dicht heeft

Antwoorden (2)

Zijn ogen geven licht, ik weet niet in welke strip het precies was.. maar ze zijn in een grot, waar ze niks zien. Dus doet hij zijn ogen open ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn ogen kunnen lichtgeven en door massieve voorwerpen heenkijken.

Nog meer info over Jerom is hier te lezen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Jerom