Sport ik genoeg?

Maandag t/m vrijdag: naar school fietsen 1 uur (heen en terug bij elkaar).
Dinsdag: school sport
Vrijdag: Fitness (45 min cardio, 30 min kracht)
Zaterdag: soms fitnessen (30 tot 1 uur cardio)
Zondag: Fitness (45 min cardio, 30 min kracht)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

goed trainingsschema en elke dag op de fiets. is helemaal top.

goede afwisselende voeding, maar dat geloof ik wel bij jou aangezien je al goed bezig bent met het sporten.

niets mis mee.

Toegevoegd na 2 minuten:
ook goed dat je je lichaam wat rust geeft en niet elke dag voluit sport. en ook niet te lange series maakt, en niet té intensief traint.

petje af!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Stelregel is dat je minstens een uur per dag moet bewegen. Jij komt hier wel aan. Je sport dus genoeg.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Je hebt voldoende beweging om met een normaal eetpatroon in balans te blijven en je hart op een gezonde manier te belasten. Ik weet echter niet wat je bedoeling van deze vraag is, of je misschien wil afvallen omdat je overgewicht hebt, of dat er iets anders aan de hand is.

Zodra je dus meer wil bereiken aan opbouw van conditie of zo, zal je de fitness over meer dagen in de week moeten uitvoeren, niet alleen in het weekend.
13 jaar geleden
ja ik vind van wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik zo je schema bekijk,dan kom je echt wel aan je benodigde minimum aantal uren sport toe.
fietsen is heel gezond voor je ademhaling,bloedsomloop,beenspieren en iha je gewrichten.dat zit wel ok met van maandag t/m vrijdag 1 uur per dag.
dan vrijdag fitnessen (soms) zaterag + zondags ook nog: hardstikke goed hoor,zeker wanneer je alle spiergroepen meetraint.
Nee,je hoeft echt niet bang te zijn dat je beweging tekort komt,ok?
Je bent goed bezig.