Heb je zo iets als glointhedark verf dat je op je gezicht enzo kan smeren? Zo ja waar kan je dat kopen?

We hebben binnenkort een verassingfeestje dus m'n vriendinnen en ik wouden ons met glo in the dark verf besmeren, maar we weten nergens waar je dat kan kopen , kan iemand misschien wat tips geven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
walter
11 jaar geleden
Zoek eens naar fosforescerende schmink. Fosforescerend is namelijk de juiste benaming voor glow-in-the-dark :-)

Antwoorden (2)

Glow in the dark schmink kun je kopen bij de fopshop, of online bij de Glowspecialist, zie link hieronder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je googelt op lichtgevende make up en lichtgevende verf vind je wel wat

Als je een UV lamp kunt scoren ergens heb je 100x meer keus, blacklight make up is veel makkelijker te vinden