Hoe zorg je ervoor dat je batterij van Nike+ sensor langer meegaat?

Er staat dat hij 1000 uren heeft, mAar zijn dat de uren wanneer je hardloopt of de hele dag, want je kan em niet uitzetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Je kan hem wel uitzetten
Instellingen naar beneden scrollen naar nike+ipod de schakelaar omzetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De 2e manier voor langere tijd is batterijen bewaren in de koelkast want thermische reacties verlopen trager bij een koelere themperatuur.