hoe kan je doorbreken in het darten?

en je begint als amateur

Toegevoegd na 12 uur:
en waar moet je dan beginnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Heel veel oefenen. Dat is bij elke sport zo. Als je wilt, kun je meestal ook.
(tenzij er medische mankementen zijn)

Je krijgt er steeds meer handigheid in, en je leert steeds meer.

Heelveel succes met oefenen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en waar moet je dan beginnen? gewoon thuis of bij een dartclub of een kroeg?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zodra je thuis een beetje kunt richten op het dartbord, kun je je aanmelden bij een club. Helemaal in het begin kun je beter niet naar een club gaan. Dan betaal je, terwijl je dat toch echt zelf moet oefenen eerst. Als je bij de club zit, hopen dat je daar ontdekt word! Zodat je verder kunt gaan in je dart 'carriere'
Mijn tip is hang een dartbord op je kamer, en als je opstaat en/of naar bed gaat gooi je ff 10 pijltjes. Maak voor jezelf een doel bijvoorbeeld in het vak van 20. Als je het doel 9 van de 10 keer raakt maak je er "bovenste vak van de 20"van. Daarna double of triple 20.