Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik comfortabel spullen meenemen tijdens het hardlopen?

De titel zegt al een hoop "hoe kan ik comfortabel spullen meenemen tijdens het hardlopen?" ik heb mijn fiets shirt geprobeerd met rugzakken (telefoon, dextro, diabetes glucose meter, (p2000)pieper) maar ik verlies onderweg een hele hoop.
Geen succes dus!
Heeft iemand suggesties hoe ik comfortabel spullen mee kan nemen? telefoon, dextro en diabetes meter zijn voor mij echt het belangrijkste om mee te nemen! weet iemand een goede oplossing?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen fan van een heuptas maar in dit geval is het wel voordelig; om bij je spullen in je rugtas te komen is een crime tijdens een workout xP
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dan heb je meteen een flinke arm-stretch-sessie ;)

Andere antwoorden (2)

een prettige kleine rugzak?
een goede kan je zo afstellen dat je 'm niet voelt, en dingen verliezen is er niet meer bij.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Een klein tasje op je boven armen, ze zijn voor een muziek speler maar je kunt er van alles in doen en ik zie mensen er vaak mee lopen. Je hebt 2 armen dus 2 tasjes, geeft ook evenwicht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding