Waar in de buurt van Purmerend zijn er van die loopgroepen waar in mensen bijv. 10km, 20, of 50km lopen.

Zo'n organisatie waar zoiets wordt georganiseerd. Hoop dat iemand iets weet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (3)

Bij athletiek vereniging Landsmeer, die lopen geregeld in het Twiske. Mijn vrouw heeft dat toen wekelijks gedaan op zondagochtend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaat een wandelgroep genaamd ''Wandelgroep Purmerend''. Ze maken wandelingen van zo'n 10 km per keer. Voor deelname moet je je eerst aanmelden. Meer informatie op via telefoonnummer 0299-439279 of per mail info@smdzw.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is de grootste groep in Nederland. Zal bij jou in de buurt ook wel het een en ander organiseren