waar kan ik een pull up station kopen?

ik ben op zoek naar een pull up station, zo een die ik op de foto laat zien.
Ik kan er overal bestellen op internet maar niet gewoon in Nederland.
ook zou ik graag info er over willen ik moet namelijk wat beweging krijgen en ik ben meer iemand die thuis iets doet dan naar sportschool gaat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Ritsuka
12 jaar geleden
waarom zo'n duur apparaat halen dat maar 1 functie heeft? Beter bij Wehkamp ofzo zo'n multifunctioneel ding halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geef maar een suggestie graag zelfs!
als kan linkje er bij naar wat je bedoelt.
Ritsuka
12 jaar geleden
http://www.wehkamp.nl/sport-vrije-tijd/sporten/D44/766883/C24_4D4_D44_766883/?PRmin=5&PRmax=8985&KAPRmin=500&KAPRmax=898500&F=1,2,19,17&PI=3&SM=0 http://www.wehkamp.nl/sport-vrije-tijd/sporten/D44/766383/C24_4D4_D44_766383/?PRmin=5&PRmax=8985&KAPRmin=500&KAPRmax=898500&F=1,2,19,17&PI=3&SM=0 http://www.wehkamp.nl/sport-vrije-tijd/sporten/D44/766388/C24_4D4_D44_766388/?PRmin=5&PRmax=8985&KAPRmin=500&KAPRmax=898500&F=1,2,19,17&PI=3&SM=0 Zulke apparaten kun je meerdere spieren op trainen, daar heb je meer aan denk ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb eigenlijk een klein ding nodig.
Mijn fysio zij dat ik iets nodig had voor bepaalde spieren. dus eigenlijk gebruik ik dit maar 10/20 min per dag
en dit geeft mij een beetje de neiging om iets te doen dan een half uurtje te fietsen of renen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ik eigenlijk wil zeggen dit is maar 150 euro en dit is al genoeg voor mij.
Bij die prijs wil ik eigenlijk wel zo blijven.
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik doe zelf thuis wel eens oefeningen, maar het enige dat ik gebruik is een yogamatje en 2 dumbbells, meer heb je eigenlijk niet nodig voor training.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan wat voor training. Voor het onderhouden van een bepaald gewicht/uiterlijk heb je niet meer nodig, maar als je echt fitter wilt worden, heb je niet genoeg daar aan.

Het beste antwoord

Door even op afbeelding te zoeken (url in google zetten, "zoeken" en dan: "op afbeelding zoeken") vertelt mij dat dit een: 'Weider 200 Power Tower' is.

Deze is de koop bij de onderstaande links. (de onderste is een andere versie)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik had deze inderdaad bij amazon ook gevonden maar die kunnen ze niet versturen naar Nederland.
En heb geprobeerd bij walmart.com maar dat gaat ook niet.
ik neem aan dat ik ze wel bij kelkoo.nl kan bestellen maar waarom zijn ze daar 2x zo duur?
Deze dingen in america zijn 150 dollar en in Nederland 250 euro.
Weet u misschien ook waar ze ze goedkoper verkopen?
Zelf ga ik nou ook even Google nu ik de naam weet bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die van kelkoo is een andere versie, vandaar de veel hogere prijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor de reactie ik heb ze voor 150 euro kunnen vinden.
Omdat jij de naam wist en mij site gaf heb ik het kunnen vinden bedankt he!