Waar kan ik naar een mooi eilandje roeien (in Nederland)?

Ik wil mijn vriendin verassen door een roeibootje te huren en naar een eilandje te roeien om te gaan picknicken. Zomaar een leuk idee (voor in de zomer). Kent iemand een plek waar je dat kan doen? In Nederland

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1K

Het beste antwoord

Brielse meer
http://www.watersportcentrumbrielle.nl

http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=51.90683,4.187293&spn=0.00744,0.01929&t=h&z=16

Grevelingen
http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=51.750521,3.929672&spn=0.059726,0.154324&t=h&z=13
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Niet een eiland maar in zeeland bv kan je van een bepaalde stad naar een andere stad/dorp varen met de boot....

Toegevoegd na 30 seconden:
In bepaalde delen van holland ook door de rivieren naar bepaalde plaats...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de Loosdrechts plassen (wel toeristisch), en verder Urk.
Ik denk dat als je even goed googelt, je vast veel meer zult tegenkomen. Kan me er nu nog even niets bij voorstellen, maar veel plezier van de zomer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het eiland Tiengemeten één van de meest besproken natuurprojecten van ons land geworden. Verrassend uitgestrekt is ‘t, vergelijkbaar met een klein Waddeneiland.
Tiengemeten is het laatste echte eiland van Zuid-West Nederland. In 2006 is het omgevormd van landbouwgrond naar natuur. Het zal uitgroeien tot een natuurgebied zoals je dat in Nederland eigenlijk nauwelijks ziet. Echte wilde natuur, met stromende geulen en kreken. Tiengemeten is jong, maar ontwikkelt zich razendsnel. Het is mooi hier, en het wordt elk jaar mooier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan bijvoorbeeld vanaf het Muiderslot naar Pampus varen.
Zie site.
Ik weet niet hoe lang en hoe ver je wilt roeien; anders moet je maar een eilandje in een plas of rivier zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de Biesbosch.

Ook de Noordeinderplassen bij Nieuwkoop
Daar zijn kano's, maar ook fluisterboten te huur.
http://www.kanoroutes.nl/nl-nieuwkoop.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beulakerwijde
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
texel, vanuit Den Helder
over de westeinderplassen (vlakbij amsterdam, ligt in aalsmeer)