de golfbaan is geverticuteerd; als de bal in zo'n gaatje komt mag je de bal dan plaatsen of spelen zoals hij ligt?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dit zal op de desbetreffende club zijn aangegeven; een zogenaamde local rule. Het zal plaatsen worden ;-) Veel golfplezier!

Bronnen:
Ralph Doevendans Efteling golfpark

Ja en nee :) wanneer ja verplaatsen ,of soms mag je zelfs een TEE gebruiken ,wanneer dat aan gegeven staat bij de local rules ,achter op je kaart . ,of op het mededelingen bord ! Dan staat er plaatsen ,of TEE gebruiken door de baan . Wanneer niet! Indien er niks staat op het bord ,of op je kaart ! Daar staat in het Engels de zgn local rules .

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100