Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

de golfbaan is geverticuteerd; als de bal in zo'n gaatje komt mag je de bal dan plaatsen of spelen zoals hij ligt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Dit zal op de desbetreffende club zijn aangegeven; een zogenaamde local rule.
Het zal plaatsen worden ;-)
Veel golfplezier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja en nee :) wanneer ja verplaatsen ,of soms mag je zelfs een TEE gebruiken ,wanneer dat aan gegeven staat bij de local rules ,achter op je kaart . ,of op het mededelingen bord ! Dan staat er plaatsen ,of TEE gebruiken door de baan . Wanneer niet! Indien er niks staat op het bord ,of op je kaart ! Daar staat in het Engels de zgn local rules .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing