Bestaat er een wintersport jongerenreis?

Ik wil graag op wintersport maar mijn ouders willen dat niet. Dus ik dacht ik ga eens kijken of ik zonder hun kan maar tot nu toe heb ik niet echt één gevonden.

De bedoeling is dan zo reis waar je dan met een groep mensen een bus in stapt en dan gewoon een week met die mensen gaat skiën of snowboarden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Ik ben een keer met wintersport voor single,s meegeweest van de reisorganisatie "cirkel"
Maar je kunt ook bij "kras reizen" kijken.
Stap maar eens bij een reisburo binnen, daar hebben ze vast iets voor je,
succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Toch nog even googlen denk ik, ik vind er zo al drie. Fijne vakantie! ;-)

http://www.dynamic-holland.nl/winter/jongerenreizen/jongerenwintersport.html

http://www.wintersport2012.nl/page5.php
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja hoor, ik ben altijd met een groep gegaan, die werd dan geleid
door studenten en je logeerde in een vakantiehuis op de berg
(niet in het dorp) en het was altijd ontzettend gezellig!

Toegevoegd na 11 minuten:
http://www.mambo.nl/wintersport/ski-en-snowboardvakantie/oostenrijk/wintersport-jongerenreis-kitzbuhel-kirchberg/algemeen/

bovenstaande link biedt onderstaande reis aan:

OOSTENRIJK, KITZBUHEL-KIRCHBERG - WINTERSPORT JONGERENREIS 17-25 JAAR

Wintersport - Ski- & snowboard-vakantie

Wil jij samen met andere jongeren een ultieme wintersport vakantie beleven? Mambo heeft een te gekke spot gevonden in het populaire skigebied Kitzbühel-Kirchberg! De twee plaatsen vormen samen één van de bekendste wintersportgebieden van Oostenrijk. Het totale gebied bestaat uit 165 kilometer aan afdalingen. De pistes zijn een goede mix voor beginners en gevorderden. Vanuit ons jongerenhotel Kaiser, midden in Kitzbühel, kun je het hele gebied door. Behalve dagtochten naar Kirchberg, kun je je uitleven in het grote funpark vol schansen, boxen en rails. Ook de off-piste liefhebbers kunnen op zoek naar de beste poedersneeuw bij de Rester Höhe of op de Horn. Bij wintersport jongerenreizen ga je natuurlijk ook ultiem genieten van de beste après ski! Kirchberg is al jaren de nummer 1 onder de “après ski gebieden”. Ga je mee feesten in de Eisbar of London Pub?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt wel via de organisatie Vinea en de organisatie Simbo