Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer zal het ongeveer beginnen met sneeuwen in Nederland?

En is er een kans dat het eerder begint omdat het al veel eerder is begonnen in sommigen landen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
726
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik las op internet dat het al half november een stuk kouder gaat worden, en dat hetdan 3 maanden koud zal zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoop nooit

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Daar is geen zinnig woord over te zeggen tenzij binnen het tijdsbestek van een paar dagen, waarin het weer goed kan worden voorspeld, sneeuw wordt verwacht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zag gister een stukje op internet dat we een horror winter kregen en dat het in half november ging sneeuwen en iemand zei ook dat het -23 graden zou worden. Ik weet helaas niet meer waar ik het zag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan je heel makkelijk vinden als je zoekt op winter 2011. Dan zie je een site van nu.nl waar het gaat over de 'winter des doods'. Hier de link: http://www.nu.nl/algemeen/2652486/winter-doods-niet-voorspellen.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha klinkt allemaal al weer heel gezellig deze winter maar bedankt voor de tip.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het stond op hyves nu en ook ad

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding