Nog een tip voor een goede afslag met de driver met golf?

Golf

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Bij de op swing ,trek niet het hoofd mee ,buig je ellen boog bijna niet ,doe de back swing rustig ,en houd het hoofd stil en kom ook niet met het lichaam omhoog .start de down swing rustig ,zodat heupen met armen meekomen (dus armen niet sneller dan heupen )wikkel als een veer af blijf met lichaam op zelfde hoogte ,en hou hoofd stil ,ook te opzichte Vd grond .op moment v raken moet je doorslaan ,en club face is recht ,en doorslaan en natuurlijk de swing uit zwiepen ,evt bijna op schouder en kijk dan pas op . Prik de TEE net binnen linker voet ,minimaal een euro hoog .richt de bal op veilige plek ,dus is rechts water dan een fractie links . Denk altijd is hier de driver nodig nee !pak dan je 3 ,of wees wijzer pak n ijzer .succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet iedereen kan de perfecte swing ontwikkelen. Laat de teaching pro met je onderzoeken wat mogelijk is. Ik ken mensen die 250 mrt slaan en nagenoeg geen backswing. Vaak oudhockeyers die vroeger met hun stick niet boven hun schouders mochten komen; ik ;-)