word de kampioen wedstrijd Fc twente- Ajax uitgezonden op tv?

ik heb geen eredivisie live!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
1.3K

Antwoorden (16)

Het woprd sowieso uitgezonden, ik heb geen idee op welke zender.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij krijgt meer minnetjes :(, zelfs als je er niet om vraagt! ;p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, de mensen hier hebben gewoon geen gevoel voor humor ;)
Het wordt inderdaad live op tv uitgezonden, en wel op Eredivisie Live.

Dat jij toevallig geen toegang hebt tot die zender verandert daar niets aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens diezelfde logica is de vraag overbodig. De vraagsteller weet namelijk al dat de wedstrijd wordt uitgezonden, anders haalt hij het enige correcte antwoord (uitzending op Eredivisie Live) niet aan in zijn vraag. Dat de vraagsteller hier niet tevreden mee is omdat hij geen toegang heeft tot deze zender, verandert niet de werkelijkheid dat de wedstrijd wel degelijk op die zender wordt uitgezonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan. Dat maakt mijn antwoord nog altijd niet verkeerd, en de vraag nog altijd niet logisch - want in dat geval zou de vraagsteller ook al een ander antwoord hebben...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, is goed antwoord. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nogmaals zeggen dat het op de publieke omroep wordt uitgezonden maakt echter niet dat het op de publieke omroep wordt uitgezonden. Eredivisie Live is in dit land echt de enige plek waar het live wordt uitgezonden. Daar kun je nog lang over blijven discussiëren, maar dat feit verandert niet. Ik denk dat de vraagsteller meer heeft aan een correct antwoord, dan aan een onjuist antwoord dat beter weergeeft wat de antwoorder graag zou willen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op de website van je kabelexploitant.
Ziggo biedt de wedstrijd aan voor een eenmalig bedrag van 5,95.
Ik heb dus zojuist toch maar een code aangeschaft!
Alleen Eredivisie live of op internet een stream
Zoeken maar dat is slechte kwaliteit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt je aanmelden bij jziggo om de wedstrijd on demand te bekijken voor 5,95euro.dan heb je de hele dag beeld omtrent deze wedstrijd
12 jaar geleden
Ga naar www.voetbalinbeeld.nl. Daar kun je middels het kopen van een kijkcode de wedstrijd plus alle commentaar vooraf en achteraf rechtstreeks bekijken op je pc.
Kost je ca. EUR6,-- die je op verschillende manieren kunt voldoen. Alles staat uitgelegd op de site. Ik doe het zelf ook regelmatig, kwaliteit is prima.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het wordt alleen op eredivisie live uitgezonden op tv, maar je kan het 's avonds om 19.00u in samenvatting zien, of live op een van de voorgenoemde sites.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vast op SBS6 en NOS mischien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee in principe niet, voetbalrechten liggen bij Eredivisie live. Je moet daar lid van zijn of tijdelijk lid zijn zoals bij een proefabonnement ofzo die je bij Domino Pizza of Kruidvat kan krijgen als actie.
Maar de wedstrijd zit achter de decoder...helaas.

Tip : Ga in een cafe met wat vrienden kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Las dat het in 80 verschillende landen wordt uitgezonden dus er zit vast wel een zender tussen die je hebt of anders kan je altijd nog de samenvatting kijken om 19.00 uur op Ned. 1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op geen enkele Nederlandse zender word het uit gezonden helaas. Maar je zou misschien een duitse zender kunnen proberen. Geen idee of je daar mee succes zult hebben,maar je kunt het proberen.
De samenvatting van de wedstrijd word in ieder geval uit gezonden op rtv oost en als je die niet kunt ontvangen zou je misschien nog een kans maken een keer de samenvatting te bekijken bij studio sport als dat programma er op komt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij elk cafe en voetbalclub kun je kijken hoor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op een belgische zender die hebben pas geleden ook een wedstrijd van twente uitgezonden .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja het word live uitgezonden op de Oude Markt, Van Heekplein en Ei van Ko. Komt allen naar Enschede en geniet mee van deze ontknoping.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee die wordt niet uitgezonden!!

De kampioenswedstrijd AFC Ajax - twente wordt wel live uitgezonden op Eredivisie Live 1 met vanaf 12.00 uur een uitgebreide voorbeschouwing!!

De wedstrijd van morgen is namelijk in de Amsterdam Arena!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
indien je upc hebt en wel digitale tv kan je het volgen op kanaal 15
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij tele 2 kun je de wedstijd kopen