Waar zijn er plaatsen waar ik kan boksen?

Ik woon in diepenbeek en ga naar genk naar school.
Ik ben(wat men een nerd kan noemen)een slimme jongen en leer altijd voor school en zo.

Maar ik wordt altijd door anderen gepest en geslaan.
Ik zeg het wel tegen de leerkrachten en zo,zelfs naar de directie ben ik geweest maar ze doen er niets aan.

Als ik ergens in limburg zou kunnen trainen,zou ik me misschien niet meer doen laten en krijg ik ook geen slag of zo.

Ik woon dus in diepenbeek,wil leren boksen of een ander zelfverdedigingssport,maar mag niet te lang buiten blijven want ik heb geen auto en moet met de bus rijden.

Wat mijn vraag eigelijk is:

Waar kan ik in diepenbeek of in genk of hasselt gaan boksen of zo.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Boksen is voor plezier niet om anderen knock-out te slaan.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Boksen als sport, gaat het er juist om, om iemand knock out te slaan

Antwoorden (2)

Als je echt een slimme jongen was had je het antwoord meteen kunnen vinden met google.

Ik heb de moeite voor je genomen.

http://www.sportnaschool.be/nieuws.aspx?w=35&ID=0&sub=257
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb gehoord dat dit een goede boksclub is.
het is in maastricht en op de site vind je vanalles erover.
http://www.scm-boxing.nl/

Toegevoegd na 1 minuut:
sorry ik had de vraag niet helemaal gelezen.
ik had niet gelezen dat je in diepenbeek, gek of hasselt wou.
maar ja, nu weet je ook dat er een in maastricht is.