Wat is zaktraining?

Ik zag net op een aanplakbiljet van een sportschool de aankondiging "zak- en conditietraining"...
Ik heb geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
3.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie vraag, bij mij kwam zaklopen op, maar dat leek me al vreemd :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vreselijk goeie conditietraining (kick)boks zakken, dus geef je op!! ;-)

Het beste antwoord

Bij de zak-training beoefen en train je dezelfde technieken en spieren als bij kickboksen alleen hier boks je niet tegen elkaar maar met elkaar.

Je gebruikt net als bij het kickboksen handschoenen, scheenbeschermers en ook de trapkussens en bokszakken worden volop gebruikt.

Zaktraining is een perfecte workout: je bouwt je conditie en spierkracht op zodat je een strak en sterk lichaam krijgt, tegelijkertijd wordt je weerbaarder & zelfverzekerder. Ook als je wilt afvallen is dit een perfecte manier van beweging.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zak training is boksen / kickboksen op de zak