Wie heeft er tips voor een dagje uit met ons vierjarige dametje?

Onze kleindochter komt het weekend logeren.
We wilden haar verrassen met de dierentuin, maar het weer wordt zo slecht zaterdag.
Toen hadden we het idee ; de pannenkoekenboot, maar die vaart pas uit om half 5
Wie heeft er een leuk idee, moet natuurlijk wel binnen zijn..

Toegevoegd na 4 minuten:
Het liefst in Gelderland.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Blijf thuis en ga koekjes bakken met jullie kleine dame. Vind ze vast geweldig. Laat haar lekker kliederen en proeven. Hartstikke gezellig om met oma (en opa) te doen!! Veel plezier!!

Misschien zit hier iets tussen voor jullie: http://www.leukedingendoen.nl/

Het land van Jan Klaassen in Braamt vlak bij Doetinchem is ook erg leuk voor kleine kinderen en gedeeltelijk overdekt.

Heb je wel eens gedacht aan een binnenspeeltuin zoals ballorig of chimpie champ of wat voor namen ze dan ook hebben? Mijn kinderen vonden dat echt geweldig op die leeftijd.

Bronnen:
http://www.ballorig.nl/

Maak van je kleinkind een prinses, verkleedt het met mooie kleren van een echte prinses... En ga daarna overal heen, naar de super, niet speciaal ergens heen, maar behandel haar als een prinses... Een hele dag lang... Kost niets en je bent er helemaal voor je kleinkind... Ze zal het nooit meer vergeten... en ook prinsesseneten maken enz enz... Het gaat allemaal vanzelf...

Als je het toch wilt wagen in de dierentuin: Ouwehands in Rhenen heeft een binnenspeeltuin, Ravotapia. Maar misschien is ze daar nog net iets te klein voor. Burgers Bush heeft een aantal binnen locaties. Maar eerlijk gezegd vind ik de tip van Xinix nog veel leuker.

Oranjestad Dolfinarium Een of ander zwemparadijs? Boerderij bezoeken? Film, kindermatinee?

toverland in sevenum is geweldig voor die leeftijds klasse

nou gewoon even wat koekjes deeg kopen en dan prinsessen glazuur en als ze dan klaar is en ze zijn gebakken haar als een prinses behandelen en dan als je bodschappen gaat doen haar ook als prinses behandelen ik heb zelf ook een zusje van 6 en dit heb ik met haar ook eens gedaan ze vond het super ps moet je doen is voor je zelf ook leuk je kan een foto shoot doen ook leuk merel

Wat inderdaad heel leuk is, zijn die overdekte binnenspeeltuinen. In Gelderland heb je "Chimpie Champ" in Oosterhout (bij Nijmegen) en "Jungle Town" in Wijchen (ook bij Nijmegen). Ze hebben ook eigen website's. Kijk er maar eens op. De toegangsprijzen vallen ook reuze mee. Wat ook nog leuk is, is park Tivoli in Berg en Dal (ook bij Nijmegen). Is vooral leuk voor kleine kinderen. Het grootste gedeelte is daar wel buiten, maar er zit ook een binnenspeeltuin bij. Kun je tussendoor naar binnen als het gaat regenen. De attractie's zijn daar gewoon heel erg leuk voor kleine kinderen. Het is er niet te groot, dus lekker overzichtelijk. Tegenover Tivoli heb je dan ook nog eens een pannenkoekenrestaurant. Helemaal leuk! Wij zijn ook weleens naar het "TV-toys museum"in Dieren geweest. Dat is een museum met allemaal stripfiguren en figuurtjes van de TV. Van de Fabeltjeskrant tot aan Donald-Duck. Ook heel erg leuk en helemaal overdekt. Het is alleen wel zo dat dit museum nu gesloten is, omdat het verhuisd wordt naar een andere locatie. Volgens mij naar Zutphen, als ik het goed heb. Ik weet niet of ze inmiddels al daar zitten. Misschien even opzoeken via google of zo? En draaien er geen leuke kinderfilms in de bioscoop? Of kan ze nog niet zo lang stilzitten? En dan daarna b.v. naar de Mac Donald's voor een Happy Meal. Ook altijd leuk voor kinderen. Toegevoegd na 1 minuut: Enne ....Dippie Doe in Cuijk. Ook een hele leuke binnenspeeltuin.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100