Wij hebben volgende week een feest in het thema HORROR, iemand goede tips of ideeën voor een geslaagde outfit? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Antwoorden (6)

Zwarte broek, zwart sweatshirt met capuchon en een
" scream" masker!
http://www.youtube.com/watch?v=k4VBGNYxT-s&feature=related

Toegevoegd na 2 minuten:
Hier te koop of in feestwinkels;

http://www.fashionstore.nl/?page=horror-maskers
13 jaar geleden
Je hebt in feestwinkels ook van die attributen waarvan het lijkt alsof je zwaar gewond bent.

Bijvoorbeeld een halve bijl die uit je lijf lijkt te steken, met bijbehorende bloedvlekken of een zwaard die dwars door je heen lijkt te gaan. Je kunt ook gaan als zombie door je groenig te schmincken a la Michael Jackson in Thriller.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met wat 'afgeschreven' kleding, een schaar en wat tomatenketchup kom je 'n heel eind.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Attitude Holland kun je niet al te dure maskers,duivelsoortjes en dat soort dingen vinden,of zelf aan de slag hè!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk even op carnaval.nu een hele goede webwinkel niet duur en super mooie dingen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je doet zwarte kleding aan, en je maakt je gezicht met goedkope make up van Hema of Kruidvat onnatuurlijk lichter.
Je haren vettig maken met gel, de ogen met een rood lippenpotlood kleuren.
Op het feest is het het leukste als jij je heel rustig beweegt, en vanuit een hoekje de mensen aan gaat staan staren. Je kijkt daarbij wat schuw onderuit, en bestelt een glas tomatensap. Dat is het mooiste van een thema feest. Het gaat er niet zozeer om wat je aan hebt, maar des te meer hoe jij je gedraagt.