Hoe krijg ik mijn skibroek opnieuw waterdicht?

Ik ben momenteel op vakantie en sinds dit jaar (heb hem nu zo'n 6 jaar) is mijn broek op het zitvlak niet meer waterdicht. Mijn broek is altijd gewassen met het juiste wasmiddel, en heb er nooit problemen mee gehad. In 6 weken tijd (elk jaar 1 week) mag hij nog niet af geschreven zijn? Volgens Intersport mag ik de broek niet inspuiten, maar wat kan ik wel doen?

Toegevoegd na 50 minuten:
Graag antwoorden voor op kort termijn, hier in Oostenrijk kan ik mijn broek niet naar de stomerij aangezien ik geen reservebroek heb.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat koud valt wel mee, tis hier 15 graden en vol op zon......:)

Antwoorden (2)

Naar een stomerij brengen daar kunnen ze m waterdicht maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn zoon wast z'n broek na met Harmisol, gewoon te krijgen bij de drogisterij.

Toegevoegd na 1 uur:
Het lijkt me dat zoiets, ook in Oostenrijk, misschien onder een andere naam, te krijgen is, het enige nadeel dan is, dat je de broek niet in de droger kunt drogen.