op het wk athletiek starten ze tijdens de 400m uit blokken maar bij de aankomste zijn de blokken verdwenen hoe doen ze dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Toevallig heb ik er ook naar gekeken en zag dat, een fractie van een seconde, na het startschot meerdere mensen de baan op holden om elk een blok naar de kant te brengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

terwijl ze aan de andere kant van het rondje zijn, loopt er iemand over de startplek, en haalt de blokken weg.

Toegevoegd na 4 minuten:
en ze spannen soms een lintje ;)