Wat voor mogelijkheden zijn er in groningen?

Ik ga met een grote groep van ongeveer 30 jongeren naar groningen. We gaan er uit eten en willen 's avonds nog een activiteit doen. Wat voor mogelijkheden zijn er in Groningen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (5)

Rond de martinitoren is een plein, de grote markt, met veel kroegen en eetgelegenheden, ben je de hele avond zoet mee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst eten en daarna bowlen;) super leuk en gezellig.

Je zou ook kunnen karten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien dat je hier wat aan hebt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Groningen heeft superveel kroegjes. Allemaal heel erg leuk! Ga daarvoor naar de Poelestraat, Grote Markt of Peperstraat. Op de Grote Markt zit de Drie Gezusters, de grootste kroeg van geloof ik de benelux. Als het mooi weer is zijn er leuke terrasjes.
Op donderdagavond is het koopavond. Wat ook leuk is, is meedoen aan een pubquiz! Moet dat wel toevallig die avond zijn. Google daarvoor als je wilt maar een café de Toeter, café Flip of Het Kasteel.
Ook kun je natuurlijk naar de bioscoop (Pathe aan het Gedempt Zuiderdiep).

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.cafedetoeter.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mocht het droog en niet te koud zijn dan kun je een rondvaart (duur ca. 1 uur) maken door Groningen. Max 12 personen in een sloep (incl. schipper), meerdere sloepen zijn verkrijgbaar voor grotere groepen. (rondvaartgroningen.nl.)

Je zou nog kunnen gaan bowlen aan het Gedempte Kattendiep (bowlinggroningen.nl) of net buiten het centrum: karten in Kardinge (euro-kartracing.nl).

In Kardinge kun je ook o.a. ook gaan klimmen en/of boogschieten Meer info: outdoorlimitskardinge.nl/

Paintballen kun je ook net buiten het centrum gaan doen(paintballgroningen.nl).

Na de activiteit zijn er genoeg kroegen te verkennen aan oa. de Grote Markt,(News Cafe en o.a. bovengenoemde kroegen), Zwanestraat etc.