Wat kan ik met de vuvuzela's doen nu het WK over is?

Behalve weggooien.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (23)

In de tuin planten tussen de Afrikaantjes.

Toegevoegd na 2 minuten:
Normaliter zou ik je aanraden ze aan kinderspeelzalen oid te doneren, maar in dit specifieke geval, vuvuzela's... Nee, die moeten vooral zo snel mogelijk allemaal geluiddicht worden gemaakt!

Toegevoegd na 2 minuten:
Normaliter zou ik je aanraden ze aan kinderspeelzalen oid te doneren, maar in dit specifieke geval, vuvuzela's... Nee, die moeten vooral zo snel mogelijk allemaal geluiddicht worden gemaakt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je ze heel zachtjes verwarmt boven een vlammetje, gaan ze vast verbuigen en zou je er rare kunstwerken van kunnen maken. Of misschien kun je ze aan elkaar plakken om er een soort knikkerbaan van te maken.

Het lijkt me ook een heel grappig gezicht om ze in de tuin in te graven en op verschillende diepten uit de grond te laten steken, alsof er iets in bloei staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier liggen ze met alle andere oranje attributen op zolder, netjes te wachten tot ze over 2 jaar weer naar beneden mogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem krantenknipsels,foto's en andere leuke informatie uit bladen, rol ze op, doe er een goed afsluitend stuk plastic omheen, en bewaar het op zolder voor het nageslacht. Nog leuker is om alles in een stevige afsluitbare plastic buis te doen, en diep onder de grond te begraven. Ook voor nageslachten of zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een madonna bh van maken
Plaatje bij antwoord
13 jaar geleden
Als vaas gebruiken.

Of in de grond steken om mollen te verdrijven!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kersenboom planten en dan de vogeltjes ermee wegjagen ;-)

Zie: reactie onder henkjan: http://www.goeievraag.nl/vraag/gaat-wk-gebeuren-vuvuzela.73357
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak er een elastiekje aan, doe die om je hoofd en gebruik em als feesthoed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor carnaval gebruiken, voor het volgende wk, als vaas, voor konniginnedag...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meerdere? Een stuk of 10?
Verven in mooie bonte kleuren.
kerst Verlichting erin
Samenbinden met bijzonder staaldraad (evt ook geverfd)
en je hebt een bijzondere lamp voor op het toilet of zo.

slechts enkele?
eerst verven maar weer (oranje is ook maar oranje)
omkeren, aarde erin, leuk plantje erin..
prachtig voor in de tuin!

Toegevoegd na 48 seconden:
je kunt er ook een leuke lampion van maken voor kids met sint maarten.. of (bij meerdere) een hele string van lampions voor in de tuin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ermee op octopussen jagen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een slechthorende er blij mee maken....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Recyclen en het kunstof gebruiken voor de productie van gehoor apparaten. Want daar zal men na het wk erg veel behoefte aan hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt vuvuzela's ook nog: knuffelen, sorteren, meenemen naar heel veel plekken, tenaamstellen, neerleggen, uitrangeren, onderwijs geven, verwerpen, personificeren, waarnemen, kwalificeren, xenofoob maken, rijgen, zwelgen, aan je buurman geven, jassen, bepotelen, informatie verstrekken, crash-bestendig maken, helderziendheid toedichten, doorgeven, Groenlo laten bezoeken, spelen en tot slot kun je vuvuzela's vuvuzelen. Het is maar wat je wil met je vuvuzela's!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er meerdere hebt daar 3a 4 op zijn kop zetten in een rondje . dan in een ronde plaat gaten boren en die plaat over zetten dan heb je een mooi tafeltje .
Wel 2 platen gebruiken voor de stevigheid .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezien een eerdere vraag met betrekking tot het lezen van het woord Vuvuzela in plaats van Venezuela, kan je ze met grote spoed naar Venezuela verschepen, in de hoop dat het land binnenkort daadwerkelijk Vuvuzela heet en er geen spraakverwarring meer is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan er een trechter van maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vrouw of man er mee bevredigen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er op blazen!
(denk alleen niet dat je omgeving daar erg blij mee zal zijn)

Op marktplaats zetten of naar de kringloopwinkel brengen.

En anders bewaren tot het volgende WK.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je pakt bier, en je gaat vuvuzela drinken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
donneer de vuvuzela ('s) aan een bassisschool,
zij weten heust wel iets leuks om ermee te doen met een knutselles.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gebruik ze voor carnaval/konniginnedag/ volgend ek/wk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gebruiken als wekker voor je kleinere broertje of zusje