Waar zou je platte stenen kunnen kopen om mee te ketsen (stenen op water laten springen)?

Ik doe een praktische opdracht over ketsen en zoek al een paar weken op internet waar ik goede stenen kan vinden maar ik heb niets kunnen vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.3K

Antwoorden (4)

Heb je al bij de (grotere) tuinspeciaalzaak gekeken? Deze hebben vaak een grote verscheidenheid aan stenen, zowel ruw als wat gladder. Daarnaast zou je eventueel kunnen kijken of er eventueel 'aquariumstenen' zijn die aan jouw eisen voldoen in dierenwinkels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je in het grind langs een spoorweg zoekt kun je waarschijnlijk wel platte stenen vinden. Ik heb geen idee waar je woont, maar aan de Maasvlakte-kant van de Nieuwe Waterweg liggen er ook best veel...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij ons vind je die gewoon bij een tuincentra
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eens bij de Action kijken. Daar hebben ze vaak zakjes (platte) decoratiestenen die allemaal ongeveer even groot zijn.