hoe kan je op zeilcursus gaan? (lees beschrijving)

Ik wil heel graag samen met een vriendin op zeilcursus het kost 125 voor 8 lesse maar me ouders vinden het eigenlijk te duur. ik verdien 5 euro 25 per week met folders bezorgen. heeft iemand een idee hoe ik of zelf genoeg geld kan verdienen of hoe ik mijn ouders over kan halen want ik wil het egt heel graag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Extra baantje zoeken in bijvoorbeeld supermarkt of restaurant?

Of misschien zou je je ouders kunnen overhalen om het geld voor te schieten ;).

Succes ermee.