Hallo allemaal ik heb hulp nodig voor een handstand !

Hallo allemaal ik wil graag VOLGENDE WEEK een handstand kunnen heeft iemand goeie tips voor mij want de vorige keer werd geantwoord door oefenen maar ik wil graag een link of goeie tips en ik eb geen trampoline?
Heel erg bedankt alvast!
En wie helpt mij?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké bedankt allemaal nog meer goeie tips?

Antwoorden (3)

ik zou tegen de muur aan leunen (onderste boven natuurlijk). Dat lijkt mij 1 van de beste tips en misschien ook een koprol zodat je weet hoe je moet landen als je valt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oefenen tegen de deur of de muur en een beetje lef hebben gewoon doen dus vraag eventueel een beetje hulp van een huisgenootje om je tegen te houden.