hoe kan je je heupen (en kont) trainen om breder te worden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.5K
Kimath
12 jaar geleden
Kan niet als je lichaamsbouw niet zo is.
Kimath
12 jaar geleden
Lees dit eens, hier word het uitgelegd (Engels): http://fitvillains.tumblr.com/post/7934677568/why-losing-weight-wont-change-your-shape-and-other

Antwoorden (3)

Met trainen word het meestal wat steviger...dus smaller:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas, je heupen kan je trainen tot je een ons weegt, maar het blijft een deel van je skelet en dus niet te veranderen. Je bilspieren wel, maar echt breder in omvang wordt lastig. Tip: door training kan je evt wel je taille wat slanker maken, dan lijkt het of je heupen breder zijn... Mits er natuurlijk wat vanaf kan, geen anorexia-beelden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt wat oefeningen doen om de bedoelde lichaamsdelen wat gespierde te krijgen. Daardoor kunnen ze iets groter gaan ogen. Maar echt breder? Veel eten, maar dat zal ik je niet aanraden, dan dijt de rest ook zo uit!

Oefening die nog leuk is ook:
Ga op je billen "lopen".
Op de grond gaan zitten en dan op je billen (om de beurt) over de grond schuiven.