Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe leer ik zelf Kung Fu?

Hoi Hoi,

Ik ben een jongen van 13 jaar , word binnekort 14 en ben opzich niet sterk.
Ik sport wel , doe voetbal en het atletiek gedaan, maar sterk ben ik nooit geweest.
Ik wil zelf sterker worden , niet door een leraar of met een groep, maar echt in mijn eentje.
Wie weet een manier , of een website waar je het kan leren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou. als je het via internet leert leer je het dus alsnog van een leraar
Kimath
12 jaar geleden
Veel van die films kijken, Karate Kid enzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en dan leer je het nog niet zelf xD

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kung Fu leer je niet zomaar. Om Kung fun enigzins onder de knie te krijgen, de levenfilosofie en de geestelijk achtergrond te doorgronden ben je jaren en jaren verder.
Een "master" in Kung Fu worden ben je misschien na een jaar of 30 en als je les hebt gehad in de Shaolin Tempel.

Maar wil je gewoon sterk worden, dan moet je jouw lichaam trainen. Genoeg manier om dat thuis te doen. Denk aan push ups, optrekken, dippen etc etc.
Daar is op You Tube veel over te vinden.

Wil je sterker worden in "vechten" dan zal je toch echt naar een opleiding/sportschool moeten gaan, want je hebt sowieso een trainingspartner nodig.
Ik ben altijd een voorstander van Krav Maga. Snel te leren en zeer effectief. Ook genoeg op You Tube over te vinden.
Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding