Ik heb kleine vet tietjes, wil ze graag voor de zomer vakantie eraf, en ga niet naar de sportschool. kan ik dit thuis voltooien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

1. testen of het gyno is of echt vet
2. hardlopen andere cardio oefeningen
denk daarbij aan hardlopen jumpingjacks touwtje springen
3. borst oefeningen
schuin opdrukken opdrukken noem maar op
4.voedingswaarde berekenen
5. je zou voedingschema kunnen maken maar dat is aan jou
6. 6 kleine maaltijden per dag (zodat je stofwisseling sneller gaat) maar dan 500 kcal onder je voedingswaarde en proberen savonds koolhydraten te vermeiden en meer eiwitten te eten

of het dan weg is voor de zomer is de vraag het ligt er aan hoeveel het is.. maar als je een sportschooltje pakt en flink krachttraining erbij zou doen (minimaal 2 keer in de week) trekt het wel snel bij

succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
oo en gyno komt niet veel voor maar voor de zekerheid :P
als je je ''tietjes'' vast pakt voel je dan iets hards?mischien gyno
zo niet gewoon vet en gewoon er flink tegen aan gr