Hoe heet iemand waar je heen gaat om je spieren sterker te maken, zonder dat er een medisch belang voor is?

Een fysiotherapeut bezoek je als je klachten hebt, hij zorgt er dan voor dat de klachten verholpen worden (door bijv. het sterker maken van spieren), maar hoe heet iemand waar je heen gaat om je spieren sterker te maken, zonder dat er een medisch belang voor is?

Ik wil namelijk iemand naar mij laten kijken, die dan bepaald welke oefeningen ik moet doen om een betere spiermassa te krijgen. Daarvoor ga je niet naar de dokter (die heeft niet veel verstand van die oefeningen neem ik aan), en de fysiotherapeut is er ook niet voor bedoeld.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik wil niet naar een sportschool, omdat ze daar allerlei tips zullen geven die alleen uitvoerbaar zijn met attributen van de sportschool. Ik wil thuis goed afgerichte oefeningen doen...

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik zou als ik jou was gewoon een sportschool inlopen en een fitniss instructuur vragen naar wat informatie. Deze zijn er ook voor naar school geweest en weten precies met welke oefeningen je welke spiergroepen traint.

In een goede sportschool werken mensen die hiervoor geleerd hebben. Daar kan je dus terecht als je, je spieren sterker wilt maken.

Een sportinstructeur is het woord,dat bij me opkomt.

Je wilt je spieren sterker maken maar geen attributen gebruiken. Dan kun je op youtube een hoop filmpjes vinden van oefeningen die je waar dan ook kan doen. Zonder gewichten en op basis van je lichaamsgewicht zijn er zoveel oefeningen te doen, dat wil je niet weten. Voor massa zul je hooguit wat meer gewicht op je moeten nemen zoals een rugzak of zo. Voor sterker maken hoef je de oefeningen langzaam maar wel correct uit te voeren. Ik doe het zelf ook thuis als ik geen zin heb om naar de sportschool te gaan Succes en als je meer vragen hebt hoor ik het wel

een personal trainer denk ik, of gewoon sportinstructeur

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100