Dat heeft te maken met de uitzendrechten die verkocht zijn. Bij elke ronde zit het zo, eredivisie live mag 2 wedstrijd uitkiezen die ze live willen uitzenden. Daarna mag SBS er eentje uitkiezen, waarna de rest ook naar eredivisie live gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Deze komen meestal wel op tv maar vooral op betaalzenders.
Dit heeft alles te maken met de uitzendrechten.
Veelal zijn ze voor reguliere zenders pas in een later stadium van de bekerwedstrijden uitgezonden.

Toegevoegd na 46 seconden:
In de startfase kunnen alle wedstrijden onmogelijk uitgezonden worden dit zijn er te veel