ik wil graag sporten, maar ik mag niks want ik heb een hersenschudding, wat zijn opties om te doen zodat ik toch een strak buikje krijg?

ik heb dus een hersenschudding al een paar maanden geleden gehad, maar ik kan nog steeds neit sporten want dan kan ik gelijk een week plat, maar ik wil natuurlijk wel een mooi lichaam hebben als ik mn bikini in ga, dus wat kan ik het beste doen,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (8)

Als je niks mag zou ik maar niks doen. Bij buiktraining krijg je soms ook spanning op je hoofd, lijkt me niet goed in jouw geval. Gezondheid voor uiterlijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik ook een keer gehad. Mijn huisarts zei dat je dan hele kleine stapjes moet zetten.
Als je zit, niet gewoon onderuit gaan zitten, maar rechtop met spanning op je buikspieren op die manier worden ze sterker zonder al teveel inspanning.

Andere buikspier oefeningen geven vaak teveel druk op het hoofd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Groene thee en acaibessen schijnen heel goed te zijn voor snelle vetverbranding... Dus misschien is dit een optie...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lichte buikspier oefeninen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt van die dingen die je kan neerzetten op de grond als je bijvoorbeeld tv kijkt. Daaraan zitten trappers van een fiets. Dan kan je licht trappen terwijl je rustig aan doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je misschien iets doen zoals wandelen of fietsen? Dat zijn vrij noemale dingen, die je wel lichaamsbeweging geven en waarmee je dus ook vet verbrand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je buik regelmatig intrekken is goed voor je buikspieren en een plattere buik. Maak er een gewoonte van. Trek telkens je buik in als je er aan denkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, is onzin. Dit heeft werkelijk geen enkel (training's) effect.
Ik weet natuurlijk niet precies wat je niet en wel kunt. En hoe het zit met verhoogde bloeddruk wanneer je je inspant. Dus zoek dat uit. En ga dan zoveel mogelijk spiermassa zo flink mogelijk aan het werk zetten.
Ga je NIET focussen op je buikspieren, want met een laagje vet over je buik ga je GEEN strakke buik/lichaam krijgen. Waarom niet op je buik focussen? De spiergroep(en) zijn te klein je metabolisme goed op gang te krijgen.
Wat je wel "moet" doen is je verdiepen in voeding. Dat is zeker voor 2/3 belangrijk wanneer je een strak(ker) lichaam wilt. En helemaal nu je waarschijnlijk weinig fysiek mag inspannen.
Maarja....welk lichaam heb je? En waar wil je naartoe?