Waar kan ik de openingstijden van het zwembad de koerbelt in rijssen vinden?

Toegevoegd na 15 minuten:
ik heb al een half uur lopen zoeken op google en alles.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
6.1K

Het beste antwoord

Het binnenbad is in de periode van 25 juli t/m 26 augustus gesloten i.v.m. onderhoud. In deze periode kan het voorkomen dat bij slecht weer het buitenbad eerder sluit.
Openingstijden zwembad de Koerbelt van 1 mei t/m 4 september:
Buitenbad
maandag 07.00-20.00 uur
dinsdag 07.00-20.00 uur
woensdag 07.00-20.00 uur
donderdag 07.00-20.00 uur
vrijdag 07.00-20.00 uur
zaterdag 09.00-17.00 uur
zondag 10.00-15.30 uur
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Door het slechte zomerweer loopt zwembad de Koerbelt veel bezoekers mis. “We lopen achter op vorig jaar, er komen duizenden mensen minder’’, zegt Wilco Pinkert van de Koerbelt.

Om het hoofd nog enigszins boven water te kunnen houden, heeft de zwembaddirectie besloten om het binnenbad open te houden, zolang het weer nog niet tot echte zomerse waarden leidt.

Normaal is het binnenbad in deze periode dicht voor onderhoud, maar dat wordt nu uitgesteld.

Het recreatiebad binnen is al wel gesloten in verband onderhoudswerkzaamheden.

Het buitenbad is open tot en met 4 september.

Openingstijden
De openingstijden op werkdagen zijn van 7.00 tot 20.00 uur.
Op zaterdag is de Koerbelt open van 9.00 tot 17.00 uur en op zondag van 10.00 tot 15.30 uur.

Entree
Een entreebewijs voor de jeugd kost 2,10 euro.
Een volwassene betaalt 3,10 euro. Abonnementen zijn ook geldig bij zwembad Twenhaarsveld in Holten, en omgekeerd.

ps. Inderdaad erg beroerd te vinden.