Welke spier(en) zijn het belangrijkst bij Rugby?

Ik speel al heel lang Rugby maar wat mij nog niet zo duidelijk is is dat ik niet weet wat de belangrijkste spieren zijn bij Rugby. als je kijkt naar dé rugby helden dan zie je he;e brede bikkels, maar zijn dat spieren of zit er ook wat fet bij? en welke spieren hebben die jongens allemaal versterkt waardoor ze zulke breed en sterk zijn geworden? ik snap dat been spier een hele grote rol speelt maar welke nog meer? en HOE kun je die versterken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
2.5K

Het beste antwoord

Rugby is een sport waarbij je heel veel sterken spieren moet hebben bijv. Voor rennen gooien schieten en een goeie body voor de duels
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Idd zijn je benen het belangrijkste... Maar je corespieren (buik en onderrug) zijn ook erg belangrijk bij rugby