Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Leuke activiteiten in (omgeving) Amsterdam?

Ik ga vandaag met een vriendin naar Amsterdam. We zouden eerst wat anders gaan doen, maar dat gaat niet door door de regen. Wat is leuk om te doen behalve winkelen? Het mag ook in de buurt van Amsterdam zijn. Ik zit te denken aan musea (Nemo zijn we al geweest), tentoonstellingen, markten etc. Ik hoop dat jullie wat inspiratie hebben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
620

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

bamibal
12 jaar geleden
World Press Photo tentoonstelling in de oude kerk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is dit wat?
Cultuur opsnuiven, shoppen en je laten vervoeren per boot? Dat kan nu met de unieke Museumboot die je de hele dag naar de mooiste en leukste plekjes van Amsterdam vaart. Deze boot vertrekt volgens een vast tijdschema van en naar zeven toplocaties, zoals de Stopera, het Rijksmuseum, het Anne Frank-huis, het Scheepvaartmuseum en niet te vergeten het Centraal Station.

Je kunt niet alleen de musea bezoeken, het is uiteraard ook mogelijk om van boord te gaan en lekker langs de vele winkels te struinen. Tijdens de boottocht krijg je bijzondere wetenswaardigheden over Amsterdam te horen.
Met een Museumboot Dagkaart kun je onbeperkt door de stad varen en krijgt u tevens korting op de entreeprijs van de meeste musea...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding