Leuke activiteiten in (omgeving) Amsterdam?

Ik ga vandaag met een vriendin naar Amsterdam. We zouden eerst wat anders gaan doen, maar dat gaat niet door door de regen. Wat is leuk om te doen behalve winkelen? Het mag ook in de buurt van Amsterdam zijn. Ik zit te denken aan musea (Nemo zijn we al geweest), tentoonstellingen, markten etc. Ik hoop dat jullie wat inspiratie hebben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (3)

bamibal
12 jaar geleden
World Press Photo tentoonstelling in de oude kerk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is dit wat?
Cultuur opsnuiven, shoppen en je laten vervoeren per boot? Dat kan nu met de unieke Museumboot die je de hele dag naar de mooiste en leukste plekjes van Amsterdam vaart. Deze boot vertrekt volgens een vast tijdschema van en naar zeven toplocaties, zoals de Stopera, het Rijksmuseum, het Anne Frank-huis, het Scheepvaartmuseum en niet te vergeten het Centraal Station.

Je kunt niet alleen de musea bezoeken, het is uiteraard ook mogelijk om van boord te gaan en lekker langs de vele winkels te struinen. Tijdens de boottocht krijg je bijzondere wetenswaardigheden over Amsterdam te horen.
Met een Museumboot Dagkaart kun je onbeperkt door de stad varen en krijgt u tevens korting op de entreeprijs van de meeste musea...