ik zou graag met 1 paar voetbalschoenen op gras kunstgras en in zaal willen voetballen welke schoene koop ik het best?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Voetbal
2.3K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
zaalvoetbalschoenen
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Met zaalvoetbalschoenen ga je gelijk onderuit op zowel kunstgras als op echt gras. Bijna niet te doen om dit te doen met 1 paar schoenen, daarbij komt dat je in de zaal 'schonen' schoenen moet hebben!

Antwoorden (1)

Je kan het beste normale voetbalschoenen kopen met noppen want die kan je ook op kunstgras gebruiken. Het is niet mogelijk om die schoenen in de zaal te gebruiken omdat je in de zaal geen zwarte zolen mag gebruiken.