Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

in welke kleur keepersshirt speelt feyenoord zijn thuiswedstrijden?

In de feyenoord fanshop hebben ze een groen, geel en zwart shirt. Maar wat is het thuis shirt daarvan?

Toegevoegd na 8 minuten:
Seizoen 2011/2012

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bijgevoegd 2 foto's van het nieuwe keepersshirt van Feyenoord van fr-fans.nl afgehaald.

Hierop is te zien dat het shirt zwart met wit word.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke bedankt. dat zwart vind ik echt mooi

Andere antwoorden (1)

Bij mijn weten speelden ze thuis in oranje shirts

Toegevoegd na 1 minuut:
Zo te zien wisselen ze het af. Bij de wedstrijd Feyenoord-Ajax werd in een geel shirt gekeept, bij de wedstrijd Feyenoord-PSV in een oranje shirt.

Bron: Youtube beelden

Toegevoegd na 8 minuten:
Oh, je bedoelt komend seizoen, die toevoeging stond er nog niet toen ik een antwoord gaf (dus min is beetje niet aardig):

Gezien het feit dat ik over vorig seizoen beelden van thuiswedstrijden heb gezien met oranje shirts (AZ, PSV, Groningen), gele shirts (o.a. Twente, Ajax), Grijze shirts (o.a. Heerenveen, Roda JC, Utrecht, Ado) en zwarte shirts (Excelsior), vermoedt ik dat ze het komende seizoen ook wel gaan rouleren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat was vorig seizoen. Maar dit seizoen? 2011/2012
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gezien het feit dat ik over vorig seizoen beelden van thuiswedstrijden heb gezien met oranje shirts (AZ, PSV, Groningen), gele shirts (o.a. Twente, Ajax), Grijze shirts (o.a. Heerenveen, Roda JC, Utrecht, Ado) en zwarte shirts (Excelsior), vermoedt ik dat ze het komende seizoen ook wel gaan rouleren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus zeker is het niet. Ligt denk ik ook aan het shirt van de tegenstander.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen min gegeven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh sorry, dan heb ik het verkeerd beoordeeld. Neem mij niet kwalijk.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding