in welke kleur keepersshirt speelt feyenoord zijn thuiswedstrijden?

In de feyenoord fanshop hebben ze een groen, geel en zwart shirt. Maar wat is het thuis shirt daarvan?

Toegevoegd na 8 minuten:
Seizoen 2011/2012

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Bijgevoegd 2 foto's van het nieuwe keepersshirt van Feyenoord van fr-fans.nl afgehaald. Hierop is te zien dat het shirt zwart met wit word.

Bronnen:
www.fr-fans.nl

Bij mijn weten speelden ze thuis in oranje shirts Toegevoegd na 1 minuut: Zo te zien wisselen ze het af. Bij de wedstrijd Feyenoord-Ajax werd in een geel shirt gekeept, bij de wedstrijd Feyenoord-PSV in een oranje shirt. Bron: Youtube beelden Toegevoegd na 8 minuten: Oh, je bedoelt komend seizoen, die toevoeging stond er nog niet toen ik een antwoord gaf (dus min is beetje niet aardig): Gezien het feit dat ik over vorig seizoen beelden van thuiswedstrijden heb gezien met oranje shirts (AZ, PSV, Groningen), gele shirts (o.a. Twente, Ajax), Grijze shirts (o.a. Heerenveen, Roda JC, Utrecht, Ado) en zwarte shirts (Excelsior), vermoedt ik dat ze het komende seizoen ook wel gaan rouleren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100