Stel je hebt een Wii Controller, en één nunchuck. Kan je dan gewoon met zijn tweeen spelen? Bijv. gewoon met z'n tweeën Wii Sport.

Wil ik weten aangezien we misschien een Wii krijgen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Dus, tegen elkaar bijv. tennissen op Wii Sport, de een met een Wii Controller en de ander met een nunchuck, zonder controller.
Is dat dan mogelijk of niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
3.1K

Het beste antwoord

Je hebt 2 wii controllers nodig. Voor de meeste spellen met 2 is geen nunchuck nodig, maar beide spelers moeten wel een aparte afstandbediening hebben.

Toegevoegd na 28 minuten:
Naar aanleiding van je uitbreiding: je kunt wel met een nunchuck in je hand gaan zitten, maar dat heeft niet veel zin. De controller stuurt het signaal door, dus er gebeurt niks als je met een losse nunchuck zit te zwaaien.

Je hebt voor tennis echt 2 controllers nodig. Je kunt in de winkel kijken naar zo'n pakket. Ik had toen Wii Play gekocht, een spel met een controller erbij. Kostte toen 10 euro extra, en heb je nog wat om samen te doen :)
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja dat kan met Wii sport, je speelt dan met 2 poppetjes op 1 controller. Maar wil je boksen of honkballen tegen elkaar, dan kan het niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wij hebben er gelijk een 2e controller bij gekocht, (een nunchuck pas later voor een speciaal spel) maar volgens mij kan het niet, omdat je tegen elkaar speelt, er allebij 1tje moet hebben. maar als je omstebeurt een spel doet kan het wel.