hoe oud moet je zijn voor een visserspas?

ik wil een visserspas voor mijn dochter kopen, want dan kunnen we samen gaan vissen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Informatie over de jeugdvispas: http://www.hengelsportweb.nl/vispas/jeugdvispas-2012/

Antwoorden (1)

Sportvissers jonger dan 14 jaar die met 1 hengel willen vissen mogen dit doen zonder visvergunning, als zij worden begeleid door een volwassene met een VISpas.

Sportvissers jonger dan 14 jaar die zonder begeleiding of met meer dan 1 hengel willen vissen, moeten een jeugdVISpas hebben.

Voor de ouderen zijn er de kleine en de grote vispassen.
AlphaLimaSierra