vanaf welke maximale afstand kan je met een sniper schieten?

En welke sniper is dat? + bestaat Quickscoop?

(zoals dat wel wordt gedaan in het game spel MW2?)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.3K

Het beste antwoord

Max. 2500meter heb ik gehoord tijdens een kennisdag van de landmacht. Wat voor sniper het is en of quickscoop bestaat weet ik niet.

Toegevoegd na 8 minuten:
Na wat googlen, Quickscope bestaat niet, alleen op MW2 :p en de .50 McMillan TAC-50 had en keer in Afghanistan een vijand uitgeschakeld over 2430meter.

Toegevoegd na 10 minuten:
Als je de afbeeldingen van de .50 McMillan TAC-50 ziet, is het best wel een coole/mooie sniper he...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja zou best kunnen :p Donderdag maar is kijken op de Playstation3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon het enige goede antwoord.
Ik kan alleen nog geen +1 geven sorry.