Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn linker arm beter trainen

ik ben 13 jaar zit op kickboks en heb mijn linker arm al 2 keer gebroken, ik ben (ook al zeg ik het zelf) best wel gespierd dat zeggen meerdere als ze mij in me blote buik ook zien, maar wanneer ze vragen om me rechter arm en me linker arm aan te spannen zie je wel duidelijk verschil.
dus heeft iemand tips dat ik mijn linker arm net zo gespierd krijg als mn rechter arm ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
808

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je bent waarschijnlijk rechtshandig, en daarom is die arm gespierder. Wat je zou kunnen doen is proberen om meer met links te doen. Maar ook tijdens kickboxen oefen op je linkse hoek.
Heeft waarschijnlijk tijd nodig, en ze zullen nooit helemaal gelijk worden. Niemand is rechts en links trouwens helemaal gelijk, dat ziet er ook heel gek uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ga meer met je linkerarm slaan
hoe meer je ermee traint, hoe beter je ermee wordt
en dat is vast ook handig in de ring, om met 2 handen goed overweg te kunnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je linker meer trainen? En verschillende oefeningen, voor biceps, triceps en schouders. Let op dat je het niet met teveel kilo's doet op je leeftijd!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op je 13de is met gewichten werken niet goed. Je botten zijn nog niet uitgegroeid, en kunnen je spieren te strak worden. Hou daar eerst rekening mee!;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet je gaan opdrukken :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding