heeft iemand een simpel dansje die zelfs de meest grote plank kan uitvoeren? of weet iemand een site waar dat soort dansjes opstaan?

ik moet samen met 2 vriendinnen een dans uitvoeren voor familie en vrienden (50 man)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
3.4K

Het beste antwoord

Linedancing ; een soort Amerikaanse 'volksdans' die on Country-kringen erg populair is, en bestaat uit eenvoudige pasjes die echt iedereen die op twee benen kan staan kan nadoen in een zeer eenvoudig ritme, en speciaal geschikt voor (hele) grote groepen.
Voorbeelden - onder andere op Youtube- te over, maar in vrijwel elke grote plaats is wel minimaal één linedance-club die je zeker een paar avonden zouden willen verwelkomen om je wat te leren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Kijk eens op de site van K3 .. ;-)

http://www.dewereldvank3.be/

Daar staan allemaal dans instructies van de K3 liedjes door Josje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, een goeie.
capthavoc
12 jaar geleden
ja zeker met 2 vriendinnen filmpje!!!
Doe iets makkelijks.
De kabouterdans of Vogeltjesdans
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer de vogeltjesdans.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de macarena supersimpel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De stoelendans ....
Nee, effes serieus: dat liedje van hoofd-schouders-knieën-teen kent iedereen wel, en er is vast wel een feestuitvoering op te bedenken.

Of het liedje van The Village People met YMCA (je weet wel, de letters in het refrein nadoen met je armen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De 'Electric Slide' is een leuke en eenvoudige om te doen. Je kunt het publiek heel makkelijk mee laten doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wel een beetje klappen en swingen erbij, anders lijkt het echt nergens op.
Kijk hier eens, allemaal kleine stukjes simpele (en minder simpele) dansjes. Je kunt ook verschillende dansjes gaan combineren

Je kunt ook zoeken op youtube naar simple dance.
Weet je al op welke muziek je het gaat doen? En gaat het publiek ook mee doen?