Wat zijn de beste golfclubs ?

Speel zelf 6 jaar met Ping G5 en ga dit jaar een nieuwe set kopen.
Natuurlijk pretendeert ieder merk het beste te zijn maar wie houdt bij met welk merk de beste prestaties worden geleverd?
Kan me ook voorstellen dat een merk de beste driver, de ander de beste ijzers, en merk x de beste putter produceert.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Ping is een van de bekendste merken in golf.
Ping golfclubs zijn baanbrekers in 'het op de
individu aanpassen' en worden gebruikt door
een aantal van de beste spelers ter wereld,
waaronder de Masters Kampioen Angel Cabrera.
Dus veronderstel ik dat jullie de beste gebruiken...