Hoeveel moet ik per dag op een thuisstepper trappen om mijn bovenbenen strakker te krijgen?

Wil graag weten hoeveel trappen ik per dag op een stepper moet doen om mijn bovenbenen heel strak te krijgen en het vet ervan af te krijgen.........

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Gericht de spieren van een lichaamsdeel trainen is wel mogelijk, echter vetverbranding, gericht op een plek is niet mogelijk.

Van vetverbranding is bekend dat het pas na ongeveer een half uur sporten op gang komt. Je moet dus een duursport kiezen, die je langer volhoudt.

Als je een aantal keren per week een uur gaat steppen, dan ben je al heel goed bezig. Dat is beter dan elke dag een half uur.

Succes!
AlphaLimaSierra