wat zijn goede straat voetbalschoenen?

Ik voetbal vaak op een stenen veldje, en daar slijten de schoenen nou eenmaal wat sneller. Ik ben op zoek naar goede schoenen wie gemaakt zijn voor op straat te voetballen. Aangezien voetbalschoenen met noppen of zaalvoetbal schoenen snel kapot gaan zoek ik wat meer gespecialiseerd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
5.9K

Antwoorden (6)

Ik weet niet in wat voor prijsklasse je zoekt, maar in op de volgende link zie je allemaal verschillende straatvoetbal schoenen.

http://www.beslist.nl/products/schoenen/r/straat_voetbal/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nike en Adidas zijn goed.Maar als ik zou kiezen zou ik voor nike gaan want ik heb straat voetbalschoen van adidas gehad en die waren best goed,maar nu heb ik nike en die is veel beter(mijn mening).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik raad je Nike of Adidas schoenen aan, die gaan langer mee dan Diadora en Dutchy. Ik heb nu zelf Nike voetbalschoenen. En anders moet je even in de bron hieronder kijken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nike schoenen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nike elastico
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nike sneakers