Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik Uruguay-Nederland kijken op mijn iPod Touch?

Ik wil graag nederland-uruguay kijken op mijn ipod kijken, maar weet niet waar en hoe dat kan. Weet iemand het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
710

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan de TVU app nemen, maar die kost $4.99 (=€3.99). Daar kan je live streams zien van verschillende TV-kanalen wereldwijd. Je moet er echter wel een goede WiFi-connectie voor hebben, anders hapert hij ontzettend.
(3G werkt niet op iPod Touch, if you didn't know).

Er is ook een gratis versie van, TVULite, maar dan kan je maar 2 minuten kijken en daarna is hij niet meer bruikbaar, dus eigenlijk is hij praktisch nutteloos.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je bij die TVU app SBS6 dan bekijken?

Andere antwoorden (3)

Kan niet
Daar moet je een kastje
Voor hebben
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beetje laat misschien (je bent nog net op tijd voor de strafschoppen), maar SBS6 zond de wedstrijd live uit via internet.
Tip voor de volgende keer: Als nos Oranje niet op internet uitzendt, dan doet SBS6 dat wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je internet op je mobiel hebt hoef je alleen maar naar voetbalbeelden.nl te gaan en daar kan je al 1 dag na de gespeelde wedstrijd het al terugkijken :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding