wil iemand mij wat figuren van paardrijden vertellen??

Ik zit op paardrijden vandaar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

http://mediatheek.thinkquest.nl/~jra027/images/paard2.jpg
fremar
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ok. Je zit op paardrijden... Dan leer je daar toch figuren en hoe je ze moet rijden? Voorbeelden van figuren zijn: een volte (groot of klein = cirkel), gebroken lijn, slangevolte met een aantal bogen, afwenden over de middenlijn, van hand veranderen over de diagonaal, door een S van hand veranderen. maar het voert wat te ver om helemaal uit te gaan leggen hoe dat moet. Dat gaat in de les je vast geleerd worden. Fijn dat je de kans krijgt om de mooiste sport die er (wat mij betreft) bestaat, te gaan leren. Heel veel plezier gewenst!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja er zijn:voltes, handveranderen, gebrokenlijn, slangenvolte
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
17 uur terug al hetzelfde antwoord gegeven, lees eerst de antwoorden voordat je zelf antwoordt!