ik wil graag een keer op een professionele schietbaan schieten met vuurwapens. Niet met een handboog of luchtbuks. Waar kan ik dit doen in Brabant?

Het is voor 2 personen, we willen niet zo'n arrangement met eten etc.. Maar gewoon met vuurwapens op een professionele schietbaan schieten. Omgeving breda, mag ook rotterdam zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
25.7K

Antwoorden (2)

Ik heb geen ervaring in Brabant (sowieso niet in Nederland, alleen maar met kleiduivenschieten in Engeland, maar ik weet wel dat er in Noord-Holland ook schietsportverenigingen zijn die eenmalige gasten willen ontvangen) maar wellicht kun je je eens orienteren op bijvoorbeeld http://schietsport-verenigingen.startpagina.nl/ . Daar is ook een kopje met schietsport-verenigingen in noord-brabant. Bel er eens eentje op en vraag of ze je eenmalig kunnen ontvangen. Misschien niet een heel nuttig antwoord, maar 't is een beginpunt. Wellicht heeft een ander hier meer specifieke ervaring?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan bij elke schietvereniging voor een klein bedrag "introductie schieten" om kennis te maken met de sport.
Je zal dan hoogstwaarschijnlijk schieten met een kaliber .22 handwapen.
Gewoon even op de site kijken van de schietvereniging bij jou in de buurt wanneer de introductieavonden zijn (meestal 1 keer in de week)

Nu kan het per vereniging verschillen, dus je doet er goed aan om even te bellen en te vragen naar de mogelijkheden.

Deze 2 zitten in in elk geval in de buurt van breda.

http://www.svbreda.nl/

Pro Patria Schietvereniging
Provincialeweg 85
4909AG Oosteind

Toegevoegd na 5 minuten:
http://www.sporteninbreda.nl/vind-je-sport/wapensport//vuurwapen/

12 vuurwapen schietverenigingen omgeving Breda.